Menu
Cosul tau

Retur

Salut, ai ajuns aici din intamplare? Continua calatoria pe site :)

Ai intampinat o problema? Oups! Nu-i cu intentie, asta-i clar. Stim ca iti plac mult produsele noastre, sunt faine tare :)

Schimba ce nu ti se potriveste sau returneaza ce nu-ti trebuie. E chiar simplu:

Schimb:

- returneaza ce nu ti se potriveste si comanda de pe site ce iti doresti. Cele 2 procese vor fi tratate independent: retur (vezi mai jos detaliile) si comanda noua.

Retur:

Vrei sa returnezi ceva? Ne pare rau! Stim ca n-ai nevoie de motiv, in primele 14 zile calendaristice de cand ai primit comanda, conform  OUG 34/2014, ne anunti de intentia ta prin completarea fromularului de retur. La fel procedezi si cand doresti sa schimbi un produs (vezi mai sus detaliile).

Ne dorim sa oferim in continuare servicii ecofriendly asa ca avem nevoie si de ajutorul tau. E important ca tu sa returnezi responsabil!

Ce inseamna retur responsabil?

Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si cu eticheta inca atasata.  Gandeste-te ca urmatorul client se poate indragosti chiar de produsul returnat de tine.

Comanzi des si returnezi la fel de des pentru ca nu stii exact ce ti se potriveste?

Suna-ne si iti oferim consultanta telefonica gratuita pentru brandurile tale favorite.

Se intampla sa refuzi sau sa uiti sa ridici coletul?

Sigur nu te-ai gandit pana acum la impactul asupra mediului inconjurator: materiale irosite pentru ambalare, masini in trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregatesc produsul ca mai apoi sa-l despacheteze si mai ales, gandeste-te la acel client care s-ar putea bucura de produsul blocat. Returneaza responsabil pentru un viitor sustenabil pentru copilul tau.

Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul returnat?

Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte, sa poata fi revandut). Esti raspunzator pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizarii acestuia intr-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile functionarii produselor. In cazul in care produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, NATURAL PARENTING SRL isi rezerva dreptul de a returna partial contravaloare produsului pentru a acoperi diferenţa rezultata din vanzarea produsului respectiv ca second-hand. Daca produsul nu mai poate fi revandut, returul poate fi refuzat. In acest caz iti vom trimite produsul inapoi.

Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat. De asemenea, daca ai luat mai multe produse la fel, probeaza doar unul :)

Categorii de produse cu conditii speciale de retur (din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor):

- eco-fashion si sisteme de purtare (produse care intra in contact cu pielea, imbracaminte, incaltaminte, lenjerie intima si costume de baie) - trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nepurtate, fara pete sau rupturi.

- pompe de san si olite  -  pot fi returnate doar daca sunt sigilate (nu au fost desfacute, nu au fost folosite).

- consumabile sanitare (masti de protectie, dezinfectant, etc.) - pot fi returnate doar daca sunt sigilate (daca au fost desfacute nu pot fi returnate din motive de siguranta și igiena).

- produsele platite online in rate, cardurile cadou si cumparaturile din showroom nu pot fi returnate.

Poti returna produsele:

- prin curier

- in depozitul din Pitesti

Retur prin curier:

Ai cont inregistrat?

1. intra in istoricul comenzilor tale

2. vizualizeaza comanda din care doresti sa returnezi

3. apasa butonul "returnare" (sageata) si ai campurile completate

4. finalizeaza formularul (completeaza IBAN-ul si adresa de ridicare)

5. pregateste coletul pentru retur (poti folosi acelasi ambalaj in care ai primit comanda, suntem eco-friendly, nu-i asa :) ) Tine minte, coletele ambalate necorespunzator sau cu ambalaj deteriorat nu vor fi acceptate

6. curierul nostru vine si ridica pachetul (n-ai nimic de achitat agentului, se pastreaza contravaloarea transportului din suma initiala si returnam diferenta). Solicita dovada preluarii coletului de la curier

Nu ai cont?

1. intra pe site si completeaza formularul pentru retur

2. adauga apoi adresa de la care doresti sa ridicam coletul. Poti selecta una dintre adresele catre care ti-am mai facut livrari sau poti adauga o adresa noua

3. completeaza IBAN-ul contului in care doresti sa primesti banii (contravaloarea produsului returnat iti va fi rambursata in cel mult 14 zile calendaristice de la primirea coletului in depozit)

4. pregateste coletul pentru retur (poti folosi acelasi ambalaj in care ai primit comanda, suntem eco-friendly, nu-i asa :) ) Tine minte, coletele ambalate necorespunzator sau cu ambalaj deteriorat nu vor fi acceptate

5. curierul nostru vine si ridica pachetul (n-ai nimic de achitat agentului, se pastreaza contravaloarea transportului din suma initiala si returnam diferenta). Solicita dovada preluarii coletului de la curier

Fii fara grija, te vom anunta in momentul in care returul ajunge la depozit.

Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite.

Trebuie sa stii: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.

Plata transport retur

Nu ai nimic de achitat la preluarea coletului. Taxa de ridicare si transport este in valoare de 25 Ron si va fi retinuta din suma returnata.  Aceasta taxa este valabila pentru coletele de pana la 1kg si adresele care se afla in aria de acoperire Fan Courier. Pentru colete voluminoase respectiv adresele de ridicare din afara ariei de acoperire, te vom contacta cu o estimare a taxei de transport.

In cazul in care nu doresti sa ridicam returul, poti opta pentru returnarea produselor prin orice serviciu de curierat tip "door to door" sau poti returna produsele la PickUP Point PufuShop

Retur in PickUP Point Pufu Shop Concept Store

Daca vrei sa returnezi produsele pe loc, fara sa mai achiti transportul, vino in PickUP Point-ul Pufu Shop Concept Store:

1. intra pe site si completeaza formularul pentru retur

2. completeaza IBAN-ul contului in care doresti sa primesti banii (contravaloarea produsului returnat iti va fi rambursata in cel mult 14 zile calendaristice de cand ai lasat produsele in showroom)

3. suna-ne si programeaza-ti vizita

Iata unde ne gasesti:

- Natural Parenting SRL, Str. Teilor, Nr. 13, Pitesti, Arges, Cod Postal 110030, Tel. 0787703806

Multumim ca returnezi responsabil si sustenabil, esti un parinte smart!


Acest site foloseşte doar cookies care nu stocheaza date personale. Prin continuarea navigarii in site va exprimati acordul expres pentru politica nostra de confidentialitate.